بهینه سازی سایت برای Hashing Algorithms
آشنایی با بهترین الگوریتمهای جستجو و بهینه سازی در هوش مصنوعی
قاعدتا وقتی رباتها یک موضوع را بهتر درک کنند، استفاده بیشتری هم از آن موضوع میکنند. دیجی مارک با بررسی دقیق صفحات مختلف سایت، پیشنهادهایی برای بهبود آنها ارائه میدهد. این پیشنهادات شامل اصلاح لینکها، بهبود ساختار تیترها (H1 تا H6) و ارتقای محتوای بصری برای جلب توجه بیشتر کاربران و موتورهای جستجو است. پس از نصب، این ابزار محتوای سایت شما را بررسی کرده و پیشنهاداتی برای بهبود سئو و ارتقای ساختار سایت ارائه میدهد. همچنین این ابزار میتواند روابط معنایی میان مقالات مختلف سایت شما را شناسایی و محتوای بیشتری برای سایت شما تولید کند.
این الگوریتم ها به ما کمک میکنند تا با استفاده از داده ها و منابع محدود، بهترین نتیجه ممکن را بدست آوریم. این فرآیند به ویژه در مواردی که حل مسئله به صورت مستقیم ممکن نیست، بسیار کاربردی است. در ادامه به معرفی و بررسی برخی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی که به بهبود سئو کمک میکنند میپردازیم. استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای سئو، نهتنها باعث صرفهجویی در زمان و هزینه میشود، بلکه دقت و کارایی استراتژیهای سئو را نیز افزایش میدهد. این فناوری با ارائه دادههای دقیق و پیشنهادات کاربردی، راه را برای موفقیت در فضای آنلاین هموار میکند.
ابزارAhrefs نیز برای بررسی لینکهای ورودی، شناسایی نقاط ضعف سایت، و ارائه پیشنهادات سئو بسیار کاربردی است. در دنیای دیجیتال امروز، بهبود سئو با هوش مصنوعی به یکی از مؤثرترین ابزارها برای افزایش دیدهشدن سایتها و جذب ترافیک ارگانیک تبدیل شده است. هوش مصنوعی با قابلیت تحلیل دادههای عظیم، شناسایی الگوها و ارائه راهکارهای پیشرفته، فرآیند سئو را به سطح جدیدی ارتقا داده است. یکی از الگوریتم های گوگل که وب سایتهای تازه راهاندازی شده بهشدت با آن مشکل دارند. اما گوگل بر اساس الگوریتم سندباکس ممکن است تصمیم بگیرد تا محتواهای آن را بهصورت موقت در رتبههای بالایی نشان ندهد. این فرایند به گوگل کمک میکند تا کیفیت و اصالت وب سایت را به مرور زمان ارزیابی کند.
در علوم کامپیوتر، الگوریتمهای هش برای توزیع یکنواخت دادهها در ساختارهای دادهای استفاده میشوند که دسترسی سریع به اطلاعات را فراهم میکنند. البته این موضوع در حال حاضر صادق است؛ اما شاید در آیندهای نزدیک، هوش مصنوعی به قدری تکامل یابد که سئو را به شکل بینقص انجام داده و دکمه بیکاری سئوکاران را فشار دهد! این فناوری، مانند یک شمشیر دو لبه، هم فرصتهای زیادی ایجاد میکند و هم تهدیداتی به همراه دارد. در حالی که بسیاری از افراد نگران جایگزینی انسانها توسط رباتها هستند، دیگران به تواناییهای هوش مصنوعی در حل مشکلات پیچیده امیدوارند. مسائل اخلاقی و امنیتی نیز از دیگر معایب هستند، زیرا احتمال سوءاستفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوای جعلی وجود دارد.
همچنین، هزینههای اولیه راهاندازی ابزارهای پیشرفته برای برخی کسبوکارها چالشبرانگیز است. الگوریتمهای گوگل به قواعد و قانونهایی گفته میشود که گوگل برای امتیازدهی به وبسایتها از آنها استفاده میکند. اما منظور از آپدیت گوگل که در برخی موارد به اشتباه بهجای الگوریتم مورداستفاده قرار میگیرد، بهروزرسانیهای هستهی گوگل است. الگوریتم های گوگل قوانین مربوط به نحوهی امتیازدهی به وبسایتهای مختلف را مشخص میکنند. بهعنوان مثال برخی از این الگوریتمها وبسایتهای خاطی را جریمه میکنند و برخی دیگر کیفیت محتوا و سیستم لینکدهی داخلی و خارجی وبسایت را بررسی کرده و به آنها امتیاز میدهند.
مفهوم الگوریتم ژنتیک بر اساس این ایده است که در طبیعت، موجودات زنده با محیط خود سازگار و به تدریج به گونههای برتر تبدیل میشوند. این الگوریتمها را میتوان در طیف گستردهای از کاربردها از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین گرفته تا تحقیقات اقتصادی و عملیاتی یافت که نشاندهنده تطبیقپذیری آنها در حل مسائل مختلف است. برای بهبود تجربه کاربری، ابزارهایی مانندPageSpeed Insights توسط گوگل، سرعت بارگذاری سایت را تحلیل کرده و پیشنهاداتی برای بهبود آن ارائه میدهند. همچنین،Surfer SEO یکی از ابزارهایی است که با ترکیب هوش مصنوعی و تحلیل محتوایی، به کاربران کمک میکند مقالات و صفحات وب خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنند. الگوریتمهای بهینهسازی در علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی برای حل مسائل پیچیدهای مانند یادگیری ماشین، خوشهبندی دادهها و شبکههای عصبی مورد استفاده قرار میگیرند. بهعنوان مثال، در یادگیری عمیق، از روشهای بهینهسازی مانند گرادیان نزولی برای تنظیم وزنها و بهبود عملکرد مدلها استفاده میشود.
مسائل بهینهسازی با محدودیت، در کابردهایی ایجاد میشوند که شروطی به طور صریح بر روی متغیرهای مسئله اعمال میشوند. به طور خلاصه، مشکلات بهینه سازی بدون قید، حل ساده تری دارند، در حالی که مشکلات با قید واقع بینانهترند و محدودیتهای واقعی را در نظر میگیرند. مسائل بهینهسازی با محدودیت را بر اساس ماهیت محدودیتها میتوان به زیر دسته مسئلههای خطی، غیر خطی، محدب، مشتقپذیر یا غیر مشتقپذیر تقسیم کرد. بهینه سازی سرعت سایت نیازمند توجه مداوم است و امروزه با افزایش رقبا و انتظارات کاربران سرعت وبسایت از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله به برخی از مهمترین راهکارهای افزایش سرعت وبسایت پرداختیم که با اجرای آن مراحل میتوان سرعت سایت را بهبود بخشید و به موفقیت بیشتر در کسب و کار آنلاین رسید.
MarketMuse یکی از ابزارهای هوش مصنوعی پیشرفته است که به تحلیل محتوای وبسایتها میپردازد. این ابزار به شما کمک میکند تا استراتژی محتوای خود را بهبود ببخشید و محتوایی بهینه و جامع ایجاد کنید. MarketMuse با تحلیل محتوا و ارائه نقشههای محتوایی (Content Briefs) میتواند به شما در تولید محتوای متناسب با نیاز کاربران کمک کند. ابزارهایی مانند TinyPNG و Imagify از تکنولوژی هوش مصنوعی برای فشردهسازی و بهینهسازی تصاویر استفاده میکنند. این ابزارها به شما کمک میکنند تا تصاویر سایت خود را بدون کاهش کیفیت آنها فشرده کنید و سرعت بارگذاری سایت را افزایش دهید. الگوریتمهای هیوریستیک را میتوان به ۲ دسته کلی هیوریستیک سازنده و جستوجوی محلی تقسیمبندی کرد.
بنابراین، این الگوریتمها راهحلی برای حلی مسئله بهینهسازی مشخص، ارائه میدهند که لزوما راهحل بهینه نیست، بلکه، راهحلی به اندازه کافی خوب است. الگوریتم جستوجوی حریصانه نمونهای از الگوریتمهای هیوریستیک به شمار میآید. گامی مهم برای انتخاب الگوریتم بهینهسازی مناسب برای هر مسئله، طبقهبندی نوع مسئله است، زیرا، هر الگوریتم بهینهسازی برای حل دسته خاصی از مسائل بهینهسازی طراحی شده است. در این قسمت، انواع برخی از طبقهبندیهای مهم در مسائل بهینهسازی را مطرح میکنیم. در ریاضیات، مهندسی، علوم کامپیوتر و اقتصاد، یک مسئله بهینهسازی، مسئله یافتن بهترین راهحل از میان تمامی راهحلهای ممکن است. برای انتخاب الگوریتم بهینهسازی مناسب به منظور حل مسئله بهینهسازی، دانستن نوع مسئله بهینهسازی اهمیت زیادی دارد.
هر کدام از این الگوریتم ها برای حل مسائل خاصی طراحی شدهاند و در زمینه های مختلفی مانند یادگیری ماشین، مهندسی و طراحی کاربرد دارند. همانطور که در قسمتهای قبلی توضیح داده شد، گوگل همیشه تلاش میکند تا با بهروز نگه داشتن الگوریتمهای خود، تجربه و رضایت کاربران را افزایش دهد. نکتهی بعدی هم این است که الگوریتم های گوگل و جزئیات و نحوهی عملکرد آنها بهدلیل مسائل امنیتی، هیچ گاه توسط خود این کمپانی منتشر نمیشود. همچنین معمولاً پس از این سمینارها، تحلیلهای مختلفی از سمت متخصصین سئو ارائه میشود که با استفاده از آنها میتوانیم به این نتیجه برسیم که آپدیت جدید گوگل چگونه کار میکند و ما چطور میتوانیم با آن سازگار شویم. الگوریتم Product Review از جمله الگوریتم های گوگل است که اثر آن بهخصوص روی وب سایتهای فروشگاهی، بسیار محسوستر از وب سایتهای دیگر است. این موضوع باعث میشد که کاربران نتوانند اطلاعات کافی برای تصمیمگیری در مورد خرید محصول را به دست آورند.
هدف این الگوریتم یافتن نقاط بهینه در فضای جستجو، به ویژه در مسائل بهینهسازی تابع است. همانطور که باز هم میتوان از نام آن حدس زد، این نو الگوریتمها هم روشهایی هستند که هدفشان یافتن بهترین راه حل برای حل یک مسئله است. الگوریتمهای جستجو به دسته از الگوریتمها گفته میشود که از مجموعهای از روشها و یا راهحلها برای جستجو یک عنصر در یک مجموعه داده، گراف و یا هرگونه فضای جستجو، مورد استفاده قرار میگیرند. الگوریتمهای جستجوی ترتیبی و الگوریتم جستجوی دودویی معروفترین و محبوبترین نمونه از الگوریتمهای جستجو میباشد که برای حل مسائل مرتبط با جستجو در علوم کامپیوتر به شدت مورد استفاده قرار میگیرند. یک تابع هش باید از نظر محاسباتی کارآمد باشد و الگوریتمهای هش باید با سرعت معقولی کار کنند.
این مدل میتواند عددی بین 0 و 1 بازگرداند که نشان دهنده احتمال اعطای تسهیلات است. در بخش فیلم و دوره آموزشی به مباحث مختلفی ازجمله آموزش برنامهنویسی، الگوریتم بهینهسازی (الگوریتم ژنتیک، الگوریتم PSO، الگوریتم گرگ خاکستری، الگوریتم MFO و سایر موارد)، آموزش شبکه، صنایع غذایی و آموزشهای پایه پرداخته میشود. مجموعه آموزشی پی استور، یکی از قدیمیترین وب سایتهای آموزشی ایران است که بیش از یک دهه از فعالیت آن سپری می شود. فعالیت این مجموعه، در قالب ارائه دورههای آموزشی، فیلم آموزش، سورس کد و پاورپوینت آماده به عنوان ابزارهای آموزشی و کمک آموزشی میباشد. یک مثال از استفاده hash برای بررسی یکپارچگی دیتا این است که فرستنده یک الگوریتم Hash را برای هر بسته از دیتا اجرا می کند و نتیجه را به بسته متصل می کند. Hash یک تابع یکطرفه است به این معنی که اگر دو کامپیوتر متفاوت یک دیتا را دریافت کنند و یک تابع hash یکسان را روی آن اجرا کنند باید مقدار hash یکسانی را بدست آورند.
الگوریتمهای بهینهسازی را میتوان بر اساس رویکردهای آنها به انواع مختلفی طبقهبندی کرد. تصویر بالا یکی از طبقهبندیهای معمول الگوریتمهای بهینهسازی را نمایش میدهد. تا اینجا، یاد گرفتیم که الگوریتم بهینه سازی چیست و به تعریف مسئله بهینه سازی پرداختیم. این الگویتم همانطور میتوان از نام آن فهمید، از رفتار جمعی و روش زندگی کلونی مورچهها برای حل مسائل جستجو و بهینه سازی استفاده میکند. این الگوریتم به ویژه برای مسائل مسیریابی و مسائلی که در آنها باید بهترین مسیر یا ترتیب پیدا شود، روش مناسب است. با حذف فاصلههای اضافی، خطوط خالی و کامنتها و همچنین ترکیب فایلهای HTML, CSS و JS میتوان سرعت سایت را افزایش داد.
اگر به دنبال راهکارهای نوین برای بهینهسازی سایت خود هستید، به کارگیری هوش مصنوعی میتواند یک تحول بزرگ در استراتژی سئو شما ایجاد کند. سپس، به این نکته پرداختیم که برای انتخاب الگوریتم بهینهسازی مناسب برای یک مسئله، بهتر است با تعریف مسئله بهینهسازی، ویژگیها و انواع آنها آشنا باشیم. در ادامه، به ۲ دسته اصلی از الگوریتمهای بهینهسازی پرداختیم که شامل بهینهسازی قطعی و بهینهسازی تقریبی هستند. در بهینهسازی قطعی، الگوریتمها به صورت تئوری تضمین میکنند که بهترین راهحل را برای مسائل پیدا کنند، اما این الگوریتمها ممکن است در فضاهای جستوجوی بزرگ و پیچیده کارایی نداشته باشند. الگوریتم ژنتیک نوعی الگوریتم بهینهسازی و جستجو است که از فرایند انتخاب طبیعی در تکامل زیستی الهام گرفته شده است. ایده پشت الگوریتم ژنتیک برای اولین بار توسط جان هالند در دهه ۱۹۶۰ معرفی شد.
درک عمیق از این ساختارها به برنامهنویسان و محققان کمک میکند تا بهترین روشها را برای حل مسائل خاص انتخاب کنند. آیا آمادهاید که مسئله خود را با بهترین الگوریتم بهینه سازی حل کنید؟ همین حالا با انتخاب صحیح الگوریتم، به بهینه ترین نتیجه دست یابید. برای یادگیری بیشتر در مورد انواع الگوریتم های و نحوه انتخاب بهترین گزینه برای مسئله خود، میتوانید به مقاله الگوریتم های هوش مصنوعی مراجعه کرده و در مورد تکنیکهای بهینهسازی در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید. هرچه رتبه یک وبسایت در نتایج جستجو بالاتر باشد، احتمال کلیک کاربران و در نتیجه ترافیک ارگانیک بیشتر میشود. به همین دلیل، صاحبان وبسایتها و کسبوکارها به دنبال روشها و ابزارهایی هستند که بتوانند بهینهسازی سایت خود را بهبود بخشند و در این رقابت دیجیتال موفق باشند. یکی از محبوبترین ابزارها در این زمینه SEMrush است که با قابلیت شناسایی کلمات کلیدی مؤثر و تحلیل رقبا، به کسبوکارها کمک میکند استراتژیهای خود را بهینه کنند.
درهمسازی ضربی-جابجایی (Multiply-shift) همانند راهبرد پیمانه عدد اول است که معرفی کردیم. اما در این روش به جای عملیات نسبتاً پر هزینه پیمانه، از عملیات جابجایی استفاده میشود که بسیار سریعتر است. MurmurHash و درهمسازی Tabulation نیز جایگزینهای قدرتمندی برای خانواده ضربی-جابجایی تابعهای درهمسازی هستند. مقایسه عملکرد این تابعهای درهمسازی شامل بررسی سرعت محاسبه آنها، توزیع کدهای درهمسازی تولید شده و انعطافپذیری آنها در مدیریت انواع مختلفی از دادهها، برای مثال رشتهها و اعداد اعشاری علاوه بر اعداد صحیح است. البته این مقایسه چندان کامل نیست، چون یک مقدار درهمسازی که برای اندیسگذاری جدول درهمسازی استفاده میشود برخلاف اعداد دهدهی دیوئی، اطلاعاتی به دست نمیدهد.
با پیشرفتهای چشمگیر در زمینه هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (ML)، بهینهسازی سایت با استفاده از این فناوریها اکنون به واقعیتی دست یافتنی تبدیل شده است. هوش مصنوعی میتواند در بهبود سئو سایتها، تجزیه و تحلیل رفتار کاربران و همچنین پیشنهادات محتوا کمک شایانی کند. برای مثال، ابزارهای AI مانند الگوریتمهای یادگیری ماشین میتوانند به شناسایی کلمات کلیدی مؤثر برای جلب بازدیدکنندگان و بهبود رتبهبندی سایت در موتورهای جستجو کمک کنند. با استفاده از الگوریتمهای پیچیده، هوش مصنوعی میتواند دادههای مرتبط با کاربران و موتورهای جستجو را تجزیه و تحلیل کرده و راهکارهایی برای بهبود استراتژیهای سئو ارائه دهد. ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی میتوانند به صورت خودکار کلمات کلیدی را تحلیل کنند، محتوا تولید کنند، مشکلات فنی سایت را شناسایی و رفع کنند و حتی در شناسایی رقبا و تحلیل عملکرد آنها نقش داشته باشند.
برای ذخیرهسازی رمزهای عبور، از الگوریتمهایی مانند PBKDF2، bcrypt یا scrypt استفاده کنید که بهصورت خاص برای این منظور طراحی شدهاند. اما مسئله این بود که وبسایتهایی که تا آن زمان طراحی شده بود، برای نمایش داده شدن در موبایل بهینه نبودند. در واقع تا آن زمان هنوز چیزی به اسم طراحی کنشگرا (Responsive) در توسعهی وب، آنچنان وجود نداشت. گوگل هم نسبت به این ماجرا عکسالعمل نشان داده و تلاش کرد تا وبسایتها را مجبور کند تا بهصورت Responsive طراحی شوند. حالا با گسترش دسترسی چت بات OpenAI ، امکان دریافت درخواست ها از واتساپ در این هوش مصنوعی فعال شده است. الگوریتمهای قطعی مزیت دقت را دارند، اما نیاز به توان محاسباتی زیادی دارند.
این ابزار قادر است به صورت خودکار مقالات سئو تولید کند و برای وبسایتهای چندزبانه نیز کارایی دارد. در این مقاله، به بررسی راهکارها و مزایای تولید محتوا با هوش مصنوعی برای کسبوکارها و بهبود سئو میپردازیم و نشان میدهیم که چگونه این فناوری میتواند کسبوکارها را در رقابت دیجیتال به سطح جدیدی برساند. الگوریتم های گوگل (Google Algorithm) به مجموعه قوانینی گفته میشود که این موتور جستجو برای جریمه کردن وبسایتهای متخلف و همچنین نحوهی امتیازدهی به وبسایتها در نظر میگیرد. به همین دلیل است که اکثر این الگوریتمها، تشویقی نیستند؛ بلکه اگر آنها را رعایت نکنید، با کاهش رتبه در گوگل مواجه میشوید. چندین تابع هش وجود دارد که به طور گسترده مورد استفاده قرار میگیرند و همهی آنها توسط ریاضیدانان و دانشمندان کامپیوتر طراحی شدهاند.
بهویژه در مسائل با داده های بزرگ و پیچیده، الگوریتم های بهینه سازی ممکن است نیاز به زمان محاسباتی زیادی داشته باشند تا به جواب بهینه برسند. این مسئله به ویژه زمانی که فضای جستجو بسیار وسیع یا مشکل ترکیبیاتی باشد، اهمیت پیدا میکند. این ابزار به شما کمک میکند تا کلمات کلیدی را شناسایی کنید، رقبا را تحلیل کنید و کمپینهای تبلیغاتی خود را بهبود دهید. در نتیجه، بهبود سئو با هوش مصنوعی میتواند تحولآفرین باشد، اما نیازمند مدیریت دقیق، نظارت انسانی و استفاده هوشمندانه برای بهرهبرداری بهینه است. با تحلیل الگوهای جستجو، هوش مصنوعی به کسبوکارها کمک میکند استراتژیهای سئو را با رفتار کاربران تطبیق دهند. ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی میتوانند محتوایی مطابق با استانداردهای سئو و نیازهای کاربران تولید کنند.
داخل نسخه PHP 5.6 این قابلیت به این تابع اضافه شده که salt را به عنوان پارامتر دوم میتوان داد . همه مثالهای بالا هش بود یعنی غیر قابل بازگشت اما میتوان از تابع رمزنگاری هم استفاده کرد که قابل بازگشت هستند . سادهترین تابع برای رمز نگاری تابع base64_encode هست که با تابع base64_decode قابل بازگشت هست . اما برای امنیت بالاتر بنده براتون یک کلاس آماده کردم که میتوانید از اون برای رمزنگاری امن استفاده کنید و با کلید به عبارت اصلی برسید . با شرکت در دوره رایگان شاتل، با برنامه نویسی و هوش مصنوعی به صورت کامل آشنا میشی،۴ پروژه عملی انجام میدی و در انتهای دوره مدرکش رو هم دریافت میکنی! یک منتور هم در کنارته به همه سوالاتت جواب میده و راهنماییت میکنه تو این مسیر.
اگر محتوای شما بیش از حد طولانی باشد یا سرعت بارگذاری آن زیاد باشد، ممکن است در این فرایند با شکست مواجه شود و به نتایج جستجوی هوش مصنوعی راه پیدا نکند. به منظور سئو محتوای سایت برای هوش مصنوعی و دیده شدن در نتایج آن سعی کنید از ذکر مطالب بیجا در متن پرهیز کنید و بهینه سازی سرعت سایت نیز فراموش نشود. در روشهای تکرار شونده الگوریتم از یک نقطه تصادفی شروع و با تکرار مراحل به سمت موقعیت بهینه حرکت میکند. مثالی از این دسته از الگوریتمها، روش «گرادیان کاهشی» (Gradient Descent) است که الگوریتم در هر مرحله به سمت خلاف جهت گرادیان - نسبت به متغیرهای مستقل - حرکت میکند تا به مقدار کمینهای از تابع هدف برسد. روشهای شمارشی نیز تمام ترکیبهای ممکن از راهحلهای امکانپذیر را در نظر میگیرند تا نقطه بهینه را پیدا کنند که این روشها در مسائل گسسته و محدود کارایی بیشتری دارند. رویکرد برخی از الگوریتمهای بهینهسازی به این صورت است که از نقطهای تصادفی شروع میکنند و در هر مرحله تصمیم میگیرند که چه قدمی بردارند تا به نقطه بیشینه یا کمینه تابع هدف نزدیک شوند.
این موضوع در سئو سنتی نیز مهم بوده و هست اما در سئو سایت برای هوش مصنوعی، اهمیت بیشتری دارد. تا این لحظه، اکثر کراولرهای هوش مصنوعی نمیتوانند کدهای جاوااسکریپتی را به خوبی درک کنند؛ حتی برخی از آنها کلا توان فهم چنین دیتایی را ندارند! در نتیجه اگر میخواهید در نتایج هوش مصنوعی بیشتر دیده شوید، بهتر است از محتوای ساختاریافته و HTML ساده استفاده کنید. در این صورت رباتهای هوش مصنوعی و کراولرهای AI درک بهتری از محتوای صفحه شما خواهند داشت و شانس بیشتری برای گرفتن رتبه در جستجوی هوش مصنوعی خواهید داشت. همه درمورد کم شدن میزان سرچ مردم در گوگل و رایجتر شدن استفاده از هوش مصنوعی صحبت میکنند.
در کتابخانه اسکندریه، اندیسگذاری برای نگاشت قطعهای از اطلاعات (نام کتاب یا نویسنده آن) به یک مکان فیزیکی درون کتابخانه استفاده میشد. با این که رایانههای ما ابزارهای دیجیتالی هستند؛ اما باز هم هر نوع دادهای در رایانه دستکم در یک مکان فیزیکی قرار دارد. این دادهها میتوانند متن این مقاله، سوابق جدیدترین تراکنش کارت اعتباری یا ویدئویی بامزه از یک گربه ترسیده باشند. در واقع نتایج ارائه شده از سوی محققان تیم گوگل و امآیتی حاوی یافتههایی بوده است که احتمالاً آغاز عصر تازهای از رقابت بین دو پیشکسوت محترم در دنیای اندیسگذاری یعنی درخت بی (B-Tree) و نقشه درهمسازی (Hash Map) خواهد بود. در میان جامعهی مهندسان همیشه در خصوص آینده یادگیری ماشین هیاهو بوده است؛ چنان که انتشار این مقاله تحقیقاتی نیز در سایتهایی نظیر هکر نیوز، ردیت و انجمنهای مهندسی سراسر دنیا غوغا کرده است. در الگوریتم SA، جستجو از یک راهحل اولیه شروع میشود و بهتدریج راهحلهای جدیدتری از طریق تغییرات کوچک (Perturbation) روی راهحل فعلی تولید میشود.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری